test
Rudi Stegen
2012-03-30 03:18:58 UTC
Lad os se om "441 435 Bad Message-ID" dukker op nu.

Den kommer ved alle serverne, forsvinder lige så tilfældig (ved alle),
dukker så pludselig op igen (ved alle)... etc.

Altsammen uden ændringer herfra, ligesom jeg aldrig har set det før.
Hygge fra Aarhus - Rudi (som tester æøåÆØÅ)
Rudi Stegen
2012-03-30 03:19:45 UTC
Post by Rudi Stegen
Lad os se om "441 435 Bad Message-ID" dukker op nu.
Næh, nu ville den pludselig poste. Med måske ikke responsen ;-)
Hygge fra Aarhus - Rudi (som tester æøåÆØÅ)
Rudi Stegen
2012-03-30 03:20:48 UTC
Post by Rudi Stegen
Post by Rudi Stegen
Lad os se om "441 435 Bad Message-ID" dukker op nu.
Næh, nu ville den pludselig poste. Med måske ikke responsen ;-)
Utrolig. To i træk. Mon det går tredje gang, tilmed via min foretrukne
server?
Hygge fra Aarhus - Rudi (som tester æøåÆØÅ)
Rudi Stegen
2012-03-31 03:58:34 UTC
Post by Rudi Stegen
Post by Rudi Stegen
Post by Rudi Stegen
Lad os se om "441 435 Bad Message-ID" dukker op nu.
Næh, nu ville den pludselig poste. Med måske ikke responsen ;-)
Utrolig. To i træk. Mon det går tredje gang, tilmed via min
foretrukne server?
Jeg begynder at tro på opkoblingen er rask. Der er jo også varmt i
teknikrum. Spildt kaffe fordamper vel indenfor de halv snes timer
mellem drilleriet og næste gang jeg prøvede - hvor alt var normalt og
siden har været. (Medmindre dette hér ikke når frem ;-)
--
Hygge fra Aarhus - Rudi (som tester æøåÆØÅ)